Архитко О.В. "Формування природничо-математичних компетентностей учнів, організація та координація взаємодії освітньо-реабілітаційних установ в умовах інклюзивного округу".
Білінська О.В. "Про участь учителів і школярів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"
Дармограй Н.В. "Соціально-педагогічне партнерство в галузі освіти"
Ковалінська І.І. "Модель інклюзивної освіти"
Кокайло Н.М. "Професіоналізм вчителя у взаємодії школи і сім'ї, особливості, функції, види"
Колодійчук Л.І. "Педагогіка партнерства як один із факторів ефективної взаємодії вчителя та учнів на уроках математики"
Явоська Г.С. "Реалізація принципів компетентісного підходу у навчанні та вихованні підростаючої особистості"
|
Колодійчук Л.І. "Використання проектної технології у вихованні молодших школярів як додатковий засіб для розвитку їх творчості та індивідуальності"
Табас Л.С. "Особливості підтримки обдарованості при взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу"
Тима О.О. "Проектування успіху обдарованої дитини на уроках трудового навчання в процесі виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва"
Стецько Н.Б. "Використання технологій інтерактивного навчання для розвитку комунікативно обдарованої особистості в процесі навчання англійської мови"
Бодак С.В. "Післядипломна освіта у формуванні професійної компетентності вчителя іноземної мови щодо особистісного розвитку"
Паламарчук Н.Р. "Рухливі ігри та фізкультхвилинки - здоров'язберігаючі складові на уроках математики"
Кріль Г.Й. "Виявлення і розвиток передумов творчості та обдарованості у початковій школі, впровадення елементів ТРВЗ-технології"
Лось Л.І. "Сучасні підходи до навчально-дослідницької діяльності обдарованих дітей на уроках біології"
Туркула Л.В. "Формування інтелектуальної творчої особистості під час вивчення предметів гуманітарного циклу"
|