СТВОРЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ
У 2021-2022 н. р виховна діяльність у профільному ліцеї здійснюється відповідно до «Конвенції ООН про права дитини», Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ; програми «Нова українська школа» у поступі до цінностей», яка розглянута та затверджена Вченими Радами Інституту проблем виховання (протокол № 6 від 02 липня 2018 року) та Інституту модернізації змісту освіти (протокол № 7 від 26 вересня 2018 року); Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання на період до 2025 року, Постанова Кабінету Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки»; Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2021р.», листа МОН від 16.07.2021 № 1/9-362 «Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»; обласної програми впровадження Української Хартії вільної людини в освітніх закладах Тернопільської області на 2021-2024 роки затвердженою рішенням сесії Тернопільської обласної ради від 23.12.2020 р. №34.
Пріоритетом виховного процесу в ліцеї є формування в учнів патріотизму, поваги до державної мови та державних символів України, поваги та дбайливого ставлення до національних, історичних, культурних цінностей, нематеріальної культурної спадщини Українського народу, усвідомленого обов’язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність України.
Ключова роль у виховному процесі відводиться активним та інтерактивним методам та формам, що базуються на демократичному стилі взаємодії: суб’єкт-суб’єктних стосунках педагога й учня, багатосторонній комунікації, використанні рефлексії та зворотного зв’язку.
Виховання – невід’ємне від навчання та розвитку учнів. Єдність цих компонентів забезпечується спільними зусиллями всіх учасників освітнього процесу ліцею.
Осередком реалізації пріоритетів і завдань виховного процесу в ліцеї й водночас самореалізації майбутніх громадян України є учнівське самоврядування.