Теслюк Ольга Володимирівна,
соціальний педагог НВК
Дитинство – найважливіший період у становленні особистості.
Саме тоді людина потребує найбільшої уваги та захисту. Від ставлення до дітей, розуміння їхніх проблем, інтересів та потреб, стану охорони дитинства залежить доля кожної людини і розвиток суспільства загалом.
Немає, на жаль, шкільних навчальних закладів, де не навчалися б діти з незахищених категорій. Держава надає таким родинам, де виховуються такі діти, грошову та іншу допомогу. Але цим дітям, родинам, які їх виховують, потрібна ще й педагогічна та соціально-психологічна допомога.
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.
У роботі:
- здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми;
- бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя;
- допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності;
- проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють (індивідуальні бесіди, виступи на батьківських зборах);
- є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
Як говорити з дитиною про COVID-19
ДійПротиНасильстваВідповідальність батьків за виховання, навчання та розвиток дітей
Рекомендації соціального педагога підліткам
7 правил успішного батьківства
Що таке здоровий спосіб життя?
Взаємини в учнівському колективі.
Навички ефективної комунікації.
Навички запобігання ескалації та розв’язання конфліктів.
Поведінка при вирішенні конфлікту
Розв’язання проблем і прийняття рішень.
Рекомендації вчителю щодо досягнення дисципліни на уроці.
-ДІМ-НЕБЕЗПЕКИ
-Мистецтво-толерантності
-STOP-БУЛІНГ
-Рекомендації-учням-під-час-карантину
-Поради-батькам-під-час-карантину
-Онлайн-тести
-Інтернет-безпечний