Каталог статей
           

Меню


Рейтинг учнів
2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008

Корисні посилання









Категорії
Цікаві статті [1]
Стецько Наталія Богданівна [3]
Історія [0]

Форма входу

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пошук

CO.KZ WebGroup

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання


Вітаю Вас, Гість · RSS 05.12.2019, 20:39

Головна » Статті » Статті

У розділі матеріалів: 4
Показано матеріалів: 1-4

У статті розглядаються основні підходи до ефективного впровадження інклюзивної освіти в Україні шляхом налагодження міжнародних контактів, організації співпраці з волонтерами міжнародних доброчинних неприбуткових організацій, викладачами – філологами закордонних вузів, тощо. На сьогоднішній день відзначається зростання ролі міжнародних доброчинних громадських організацій - партнерів в системі навчання та виховання дітей з особливими потребами щодо їхнього значного просування в напрямку адаптації до життя у суспільному середовищі.

Таким чином, через залучення у проекти і заходи, що націлені на розвиток навичок, пов’язаних з фізичним та емоційним здоров’ям, переходом до самостійності та професійної діяльності, а також виховання активної громадянської позиції, здійснюється краща підготовка дітей та молоді з певними освітніми потребами до участі у соціальному та економічному житті сучасної України. Автор стверджує, що тісна співпраця українських вчителів з волонтерами доброчинних організацій, зокрема Корпусу Миру Америки, де інклюзивне навчання діє вже 50 років, значно збагачує знання в напрямку роботи з інклюзивними класами і посідає чільне місце в навчально-виховному процесі у закладах для дітей з особливими освітніми потребами.

Стецько Наталія Богданівна | Переглядів: 21 | Додав: Роман_Миколайович | Дата: 07.11.2019 | Коментарі (0)

У статті розглядаються основні підходи до розвитку комунікативної компетентності обдарованої особистості на уроках іноземної мови, формування навиків спілкування в сучасному світі.

Відзначається зростання ролі інтерактивних засобів навчання, технологій колективно-групового навчання спрямованих на забезпечення самореалізації обдарованого учня. Автор стверджує, що розвиток та формування в обдарованих дітей комунікативної компетентності посідає чільне місце в навчально-виховному процесі, тому співпраця вчителів та учнів в цьому напрямі повинна стати основою навчального процесу.

Стецько Наталія Богданівна | Переглядів: 1737 | Додав: Роман_Миколайович | Дата: 22.03.2015 | Коментарі (0)

Наталія Богданівна Стецько вже шістнадцятий рік поспіль, відразу після успішного закінчення Тернопільського експериментального інституту педагогічної освіти, працює на посаді вчителя англійської мови у Теребовлянській гімназії. У цьому закладі нового типу завжди робився і робиться акцент саме на поглиблене вивчення іноземних мов. Тож молоду вчительку радо зустріли у педагогічному колективі, її полюбили учні, поважають колеги по роботі. Скромна, працьовита, сумлінна, вона з головою поринула в улюблену роботу. Шукала нові методи викладання, випробовувала різні творчі підходи, інноваційні технології, постійно працювала над собою. А приклад для наслідування брала із старших наставників, серед яких – вчитель англійської мови, теперішній начальник відділу освіти РДА Іван Васильович Пельо. Саме Іван Васильович, який і сам у свій час побував за океаном, і підштовхував свою ученицю до участі у різноманітних конкурсах і програмах, які б дали можливість поїхати у США і побачити цю країну своїми очима. «Хіба таке можливо?» - запитувала Наталія Богданівна. «Пробуй і не зупиняйся!», - заохочував ученицю її наставник.

Стецько Наталія Богданівна | Переглядів: 735 | Додав: Роман_Миколайович | Дата: 13.12.2013 | Коментарі (1)

Реферат був придуманий викладачем, якому було лінь возитися із студентами і чогось їх вчити. Реферат - ідеальний спосіб завантажити студента роботою при цьому нічого не пояснюючи. Наведемо інші різновиди реферування: конспектування різних джерел, переписування армійського статуту, виписування цитат з підручника. Але, як випливає з третього закону Ньютона - дія дорівнює протидії. Як результат, з'являється плагіат. Ще не було інтернету, змінювалися обкладинки на рефератах і конспектах товаришів, і проблема довгого і нудного писання часто безглуздих і непотрібних текстів вирішувалася. Відомі випадки, коли в кінці реферату приписувалося щось типу: "і якщо якийсь дурень дочитає цей реферат до цього місця, то я готовий з'їсти папір на якій написаний цей опус". Правда, відомі дуже рідкісні випадки, коли реферат дочитують до "цього місця".

Цікаві статті | Переглядів: 582 | Додав: Роман_Миколайович | Дата: 23.11.2011 | Коментарі (1)

Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний хостинг uCoz

Теребовлянський навчально-виховний комплекс Тернопільської обласної ради

Будемо дуже раді бачити Вас знову на нашому сайті. Зауваження та пропозиції надсилайти на адресу : Tergimnazia@ukr.net