Ми всі хочемо бути щасливими. А що таке - щастя? Які його складові? Як навчитися бути щасливим? Ось на такі запитання спробували відповісти педагоги на треніговому занятті, що провела вчитель-дефектолог Томчишин О.Б.
За допомогою цікавої розминки «Жив був педагог», учасники мали можливість поділитись відповідями на запитання: про що вчитель думає, коли збирається на роботу; про що він мріє протягом дня; про що думає, коли засинає. Ця вправа педагогам припала до душі, бо викликала бурхливе обговорення.
Під час наступної вправи, що мала назву «Близнюки», учасники формували вміння працювати в команді. У кожного була вільною лише одна рука: в одного — ліва, у другого — права. Але завдяки узгодженим діям, вдалося зав’язати шнурівки на взутті, згорнути акуратно газету і перев’язати її стрічкою. Впоралися усі!
Зачарувала усіх релаксація «Тихе озеро», де кожен мав можливість зануритися у власний світ почуттів і віднайти у ньому чимало щасливих моментів.
Сподобалась педагогам весела вправа «Калоші щастя». Надівши їх, потрібно було знайти позитивні сторони в запропонованій ситуації. Іншими словами, подивитися на ситуацію очима щасливої людини-оптиміста. Тішить те, що оптимізму вчителям вистачає!
Жваво і активно вдалося провести психологічну зарядку, що сприяла формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини.
Підсумували тренінг «Кошиком порад», які чарівним чином вплинули на настрій педагогів, підбадьорили їх і надали впевненості.
Бажаю усім зрозуміти, що життя - прекрасне і дивовижне. Ми можемо мріяти, самовдосконалюватися, творити, любити, отримувати масу задоволення від того, що на кожному кроці дарує нам життя. Питання лише в тому, чи ми вміємо все це помічати… |