Меню |
 |
|
 |
Категорії |
 |
|
 |
Форма входу |
 |
|
 |
Календар |
 |
|
 |
Архів записів |
 |
|
 |
Статистика |
 |

Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
 |
Пошук |
 |
|
 |

|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
05.03.2021, 03:51 |
СТВОРЕННЯ ВИХОВНОГО ПРОСТОРУ
Виховна робота в НВК у 2020-2021 н. р. спрямована на формування національно свідомої особистості з лідерськими якостями, яка здатна критично мислити, має прагнення до самовдосконалення, готова до свідомого життєвого вибору та відповідальності, громадянської активності, дбайливого ставлення до родини, України, довкілля, цивілізованої взаємодії з природою.
Реалізовувати поставлені завдання педагогічний колектив буде відповідно до програми «Нова українська школа» у поступі до цінностей», яка розглянута та затверджена Вченими Радами Інституту проблем виховання (протокол № 6 від 02 липня 2018 року) та Інституту модернізації змісту освіти (протокол № 7 від 26 вересня 2018 року), а також обласної програми впровадження Української Хартії вільної людини в навчальних закладах Тернопільської області на 2017-2020 роки, реалізацію якої продовжено до 2025 року.
Нормативною базою виховання є:
- Конституція України;
- Конвенція про права дитини(ратифікована Постановою ВР від 27.02.91 № 789-XII);
Закони України:
- «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII;
- «Про повну загальну середню освіту» від 16 січня 2020 року № 463-IX;
- «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-ІІІ;
- «Про інноваційну діяльність» від 04.07.2002 № 40-IV;
- «Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу» вiд 18.03.2004 № 1629-IV;
- «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу» від 06.07.2010 № 2442-VI;
- «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» від 08.09.2011 № 3715-VI;
- «Про протидію торгівлі людьми» від 20.09.2011 № 3739-VI;
- «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті» від 09.04.2015 № 314-VIII;
- «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років» від 09.04.2015 № 315-VIII;
- «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного(нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» від 09.04.2015 № 317-VIII;
- «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від07.12.2017 № 2229-VIII;
- «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIIІ.
План заходів з реалізації Національної стратегії реформування системи юстиції щодо дітей на період до 2023 року, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1335-р
Стратегія національно-патріотичного виховання, затверджена Указом Президента України від 18.05.2019 №286 , «Про Стратегію національно патріотичного виховання»,
Концепція національно-патріотичного виховання в системі освіти України, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 року № 1038;
Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2021р.»
Концепція формування у підлітків національно-культурної ідентичності у загальноосвітніх навчальних закладах (2017);
Концепція екологічної освіти України. А також:Концепція Нової української школи (2016),
Глобальна програма дій з освіти в інтересах сталого розвитку (ЮНЕСКО, 2014),
Рекомендації МОН «Як створити безпечні умови у школі й підготувати навчальний рік до можливих змін епідемічної ситуації» щодо старту 2020-2021 н. р.
Лист МОН від 20.07.2020 р. № 1/9-385 «Деякі питання організації виховного процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 р. №839-р «Про затвердження плану заходів на 2020 рік щодо реалізації Національної стратегії сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2016-2020 роки»
Базовими духовно-моральними цінностями є – любов, повага до інших, гідність, відповідальність, совість, свобода, толерантність,справедливість, рівноправʼя, ініціативність.
Виховне середовище навчально-виховного комплексу – це середовище безпосереднього і опосередкованого впливу на дитину в закладі у сукупності матеріального та духовного забезпечення освітнього процесу, що утворює сприятливі умови для особистісного і соціального розвитку учнів, розкриття їхніх здібностей, збагачення позитивного досвіду міжособистісної взаємодії, ціннісно-орієнтованої діяльності.
|