З метою розширення знань дітей про основні права й обов'язки у підготовчому класі «Бджілка» класним керівником Мазурок Н.І. та вихователем Спеціальною Н.З. 14.11. 2017 р. була проведена виховна година "Права дитини – щасливе дитинство".
Усі діти були активні та з цікавістю виконували різноманітні ігрові завдання та розглядали різні ситуації.
Учні школи під керівництвом вчителів інформатики Трач Наталії Ігорівни і Васильчика Романа Миколайовича взяли участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерного мислення «Бобер-2017»
Задачі конкурсу запропоновані кращими викладачами інформатики з усього світу і були спрямовані на розвиток комп’ютерного мислення, вміння використовувати сучасні інформаційно-комп’ютерні технології у різних галузях людської діяльності.
Кожен учень, в залежності від віку, отримав свій набір різних завдань. Учасникам подобаються завдання ігрової форми, де вони прагнуть виграти в комп’ютера, а також шукають оптимальний виграшний варіант, адже в завданнях позначених зірочкою одразу видно скільки балів вони набирають.
Крім того в завданнях можна скасувати відповідь та розв’язати його заново не втрачаючи балів і не боячись своїх помилок.
В нашій школі участь у конкурсі взяли 12 учнів. Вони цікаво і з користю провели час. Сподіваємось на хороші і відмінні результати.
З метою популяризації курсу «Фінансова грамотність» до Теребовлянського НВК в рамках Всеукраїнського тижня фінансової грамотності завітали студенти ТНЕУ разом із викладачем доцентом кафедри фінансів ТНЕУ, кандидатом економічних наук Горином Володимиром Петровичем.
Гості цікаво розповідали про фінанси, дали поради учням, як вберегти себе від фінансового шахрайства. Також було презентовано ролик «Бюджет сім’ї Чапленків». Майбутні випускники ознайомилися із освітніми інтернет- платформами.
В рамках тижня правовиховної роботи, 13 листопада 2017 р., Гайва Ж.Й. та Теслюк О.В., провели захід на тему: «Правова кіномережа» для учнів 5-9, І-V класів. Діти мали можливість переглянути фільм «Історія прав людини», в якому проаналізовано основні ідеї та концепції розвитку категорії «права людини» в історичному та правовому аспектах. Також переглянули уривок документального фільму «Діти за гратами», де висвітлюється реальні історії дітей-правопорушників.
Учні активно брали участь в обговорені фільмів на правову тематику.