У статті розглядаються основні підходи до ефективного впровадження інклюзивної освіти в Україні шляхом налагодження міжнародних контактів, організації співпраці з волонтерами міжнародних доброчинних неприбуткових організацій, викладачами – філологами закордонних вузів, тощо. На сьогоднішній день відзначається зростання ролі міжнародних доброчинних громадських організацій - партнерів в системі навчання та виховання дітей з особливими потребами щодо їхнього значного просування в напрямку адаптації до життя у суспільному середовищі.
Таким чином, через залучення у проекти і заходи, що націлені на розвиток навичок, пов’язаних з фізичним та емоційним здоров’ям, переходом до самостійності та професійної діяльності, а також виховання активної громадянської позиції, здійснюється краща підготовка дітей та молоді з певними освітніми потребами до участі у соціальному та економічному житті сучасної України. Автор стверджує, що тісна співпраця українських вчителів з волонтерами доброчинних організацій, зокрема Корпусу Миру Америки, де інклюзивне навчання діє вже 50 років, значно збагачує знання в напрямку роботи з інклюзивними класами і посідає чільне місце в навчально-виховному процесі у закладах для дітей з особливими освітніми потребами.