Меню |
|
|
|
Категорії |
|
|
|
Форма входу |
|
|
|
Статистика |
|
Total online: 51 Guests: 51 Users: 0
|
|
Пошук |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Guest · RSS |
24.12.2024, 20:09 |
У категорії матеріалів: 3 Показано матеріалів: 1-3 |
|
Сортувати по:
Date ·
Name ·
Rating ·
Comments ·
Views
У статті розглядаються основні підходи до ефективного впровадження інклюзивної освіти в Україні шляхом налагодження міжнародних контактів, організації співпраці з волонтерами міжнародних доброчинних неприбуткових організацій, викладачами – філологами закордонних вузів, тощо. На сьогоднішній день відзначається зростання ролі міжнародних доброчинних громадських організацій - партнерів в системі навчання та виховання дітей з особливими потребами щодо їхнього значного просування в напрямку адаптації до життя у суспільному середовищі.
Таким чином, через залучення у проекти і заходи, що націлені на розвиток навичок, пов’язаних з фізичним та емоційним здоров’ям, переходом до самостійності та професійної діяльності, а також виховання активної громадянської позиції, здійснюється краща підготовка дітей та молоді з певними освітніми потребами до участі у соціальному та економічному житті сучасної України. Автор стверджує, що тісна співпраця українських вчителів з волонтерами доброчинних організацій, зокрема Корпусу Миру Америки, де інклюзивне навчання діє вже 50 років, значно збагачує знання в напрямку роботи з інклюзивними класами і посідає чільне місце в навчально-виховному процесі у закладах для дітей з особливими освітніми потребами. |
У статті розглядаються основні підходи до розвитку комунікативної компетентності обдарованої особистості на уроках іноземної мови, формування навиків спілкування в сучасному світі.
Відзначається зростання ролі інтерактивних засобів навчання, технологій колективно-групового навчання спрямованих на забезпечення самореалізації обдарованого учня. Автор стверджує, що розвиток та формування в обдарованих дітей комунікативної компетентності посідає чільне місце в навчально-виховному процесі, тому співпраця вчителів та учнів в цьому напрямі повинна стати основою навчального процесу. |
Наталія Богданівна Стецько вже шістнадцятий рік поспіль, відразу після успішного закінчення Тернопільського експериментального інституту педагогічної освіти, працює на посаді вчителя англійської мови у Теребовлянській гімназії. У цьому закладі нового типу завжди робився і робиться акцент саме на поглиблене вивчення іноземних мов. Тож молоду вчительку радо зустріли у педагогічному колективі, її полюбили учні, поважають колеги по роботі. Скромна, працьовита, сумлінна, вона з головою поринула в улюблену роботу. Шукала нові методи викладання, випробовувала різні творчі підходи, інноваційні технології, постійно працювала над собою. А приклад для наслідування брала із старших наставників, серед яких – вчитель англійської мови, теперішній начальник відділу освіти РДА Іван Васильович Пельо. Саме Іван Васильович, який і сам у свій час побував за океаном, і підштовхував свою ученицю до участі у різноманітних конкурсах і програмах, які б дали можливість поїхати у США і побачити цю країну своїми очима. «Хіба таке можливо?» - запитувала Наталія Богданівна. «Пробуй і не зупиняйся!», - заохочував ученицю її наставник. |
|